Re: nagrywanie z VHS na DVD

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Fri 01 Nov 2002 - 00:19:51 MET

In article <wrew9.1363$G82.367169649_at_newssvr10.news.prodigy.com>, Piotr Nowak wrote:

> Szkoda tylko ze opierasz sie na rzeczach ktore sa pisane na www i w gazetach
> a nie na doswiadczeniu.
> Jak bedzie ci przechodzilo przez rece 10-15 roznych DVD playerow dziennie i
> potestujesz troche co na czym chodzi i bedziesz widzial roznice miedzy
> praktyka a teoria to pogadamy wtedy

Człowieku, nie pogrążaj się. Nie podajesz żadnych konkretów a raczysz mnie
cieńkimi przechwałkami. Wprowadzasz ludzi w błąd, co jest po prostu
szkodliwe. Mogę się z tobą założyć o dowolną sumą że napisałeś totalną
bzdurę bo mam w chałupie odtwarzacz DVD który czyta tylko DVD, DVD-R, VCD,
SVCD (w tym niestandardowe) i CD-(R/RW), a ty napisałeś że KAŻDY czyta
DVD+RW. To nie jest jakiś tajwański no-name a model XV-HTD1 niejakiej f-my
Pioneer. Żaden stary model, cały czas w sprzedarzy. Wypalam VCD i SVCD na
porządku dziennym i właśnie ze strony praktycznej orientuję się jak to
jest m.in. z rozdzielczością. Z twojej zaś listy klarownie wynika że
zwyczajnie nie wiesz o czym mówisz i te 10-15 to ci może faktycznie
przechodzić przez rece jeśli pracujesz przy rozładunku towaru w jakiejś
hurtowni rtv lub jeśli to wciąż ten sam model który przestawiasz z pólki
na półkę.

EOT, bo nie rokujesz.

--
Marcin