usypianie dysku seagate

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 22:33:40 MET

Jak programowo zmienić czas usypiania dysky twardego Seagate(SI33210A)?
Nie chodzi mi o te ustawienia spod Windy lecz o to, że dysk pracuje jako
wymienny więc przez większość czasu nie jest używany i przechodzi w tryb
uśpienia(chyba jest to sterowane bezpośrednio przez dysk). W momencie
gdy trzeba dysk obudzić(np. przy wybieraniu napędu sod Windows
Commandera) trwa to dłuższą chwilę i bardzo wkurza mnie. Wiem, że
mógłbym wyciągać dysk z kompa(kieszeń) ale wtedy jego ciągłą gotowość do
pracy, Jak więc można zmienić czas przechodzenia do uśpienia, który jest
niezależny od systemu?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)