Re: czym grozi podpiecie zasilacza ....

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 16:49:43 MET DST

In article <3303.000002c4.3db806eb_at_newsgate.onet.pl>, plast_at_poczta.fm wrote:
> czym grozi podpiecie zasilacza w laptopie w miejscu gdzie powimien byc
> zasilany bateria, mam uszkodzony ac adaptor wiec jest to jedyna droga
> ktora moge dostarczyc energii (Toshiba Tecra 8000)

Jak dobrze podłączysz i będzie odpowiednie napięcie, to niczym, robiłem tak
z jakimś Thinkpadem. Ale może również nie zadziałać, jeśli nie "wykryje"
baterii - np. bateria NiMH ma 3 albo 4 styki, w środku jest termistor, na
podstawie jego obecności urządzenie wykrywa, że bateria jest, zawsze można
podłączyć jakiś opornik, tylko trzeba wiedzieć jak.

Paweł