Re: Co jest grane z TV-Out w Radku 9000?

Autor: KoZA (stankiew_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 16:17:03 MET DST

> a jak z jakoscia takiego rozwiazania ? od razu przyznam sie ze
> widzialem te 2 rozwiazania na GF. jakosc filmu przy korzystaniu
> z overlaya (wlaczona opcja klonowania) byla swietna (posiadaczy
> ATI prosi sie o nierobienie uwag :) bo po prostu film dobrze
> wygladal) natomiast ogladanie tego filmu w trybie dzielenia
> pulpitu to porazka. zupelnie inny obraz. o ile na monitorze film
> jest ok to na TV w takim trybie to pomylka.
> a jak wyglada to z radkami ?

jak dla mnie nie ma roznicy w jakosci, w koncu to radeon, poza tym jest
wygoniejsze, oczywiscie na takim pulpicie na tv nie popracujesz, poniewaz
obraz drga, ale to juz wina samego standardu tv i szerokosci pasma sygnalu.

grunt to miec jakis dobry player, ktory potrafi obslugiwac 2 monitory, czyli
np taki allplayer.

koza