Re: Czuję się oszukany....

Autor: Tomix (tomix3_at_o2.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 15:58:20 MET DST

 Płytka sie zgłasza jako Pro1200+, ale jest tam D850
 Wiec albo sprzedawca sie nie zna albo leci w kulki.
 IMHO jest jakis ViaC3 Raiting albo IntelCeleron Raiting

Faktycznie płyta zgłasza się tak jak piszesz. Ale To że jest tam
zainstalowany duron 850 powinno być gdzieś napisane.
Gdybym wiedział że tam jest 850 to nie było by problemu. Ale w tej
sytuacji....
Właśnie przed chwilą dzwoniłem do tego sklepu i powiedziałem że jeśli nie
przyjną zwrotu to wejdziemy na drogę prawną. Sprzedawca mnie wyśmiał i
stwierdził, że i tak mu niec nie zrobie..... Takim sprzedawcą powinni
zabraniać pracy w handlu....

Pozdrawiam
Tomix