Re: chlodzenie wodne - recenzja :)

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 12:57:19 MET DST

Użytkownik "Samotnik" napisał:

> Ehehehehehe... W której klasie jesteś? :)
> Bilansu cieplnego jeszcze nie miałeś...

Ech, panowie... przyznam - ja się na fizyce dobrze nie znam, więc
wyjaśniać nie będę. Do takich informacji dotarłem na kilku stronach o
meteorologii. Może faktycznie gdzieś moje teorie są przekręcone, lub
czegoś do końca nie rozumiem, ale w takim razie jak wytłumaczycie
fakt, o którym pisałem: temp. w pokoju 21-22 stopnie, a procesor
chłodzony bardzo wydajnymi wentylami osiągał 18-19 stopni (pomiary
dokonywane bardzo dokładnym pirometrem; de facto - takie same wyniki
mierzone termistorem na płycie głównej). No, fizycy, kto mi to
wyjaśni?

Pozdrawiam,
Sniper