Re: Oferta zakupu komputera

Autor: Karol Michalak (orient_at_wytnij_to.icho.edu.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 12:18:58 MET DST

Daniello wrote:

[...]
> komputer mam niecały rok i jest w bardzo dobrym stanie gdyż jestem
> informatykiem i nie był niepoprawnie używany.

Znaczy się, nie myłeś go pod prysznicem i nie używałeś do wbijania
gwoździ? ;-) I wbij sobie do łepetyny, że żadnym informatykiem to ty nie
jesteś (polecam słownik). Co najwyżej "panem Zdzisiem od komputerów" i to
marnie wykształconym, co widać po źle skonfigurowanym czytniku :->

--
Odpisując, wytnij wstawkę antyspamową w adresie.