Karta TV PROLINK - zawiesza

Autor: HUDSON HAWK (hudson_hawk_at_o2.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 11:12:25 MET DST

Mam kartę Prolink PV-BT878P+ rev. 9D. Prosta karta telewizyjna na złączu
PCI.
Sterowniki instalują się bez problemu, natomiast zaraz po pierwszym
uruchomieniu i próbie automatycznego wyszukania kanałów, cały komputer się
zawiesza.
Wyrzuciłem wszystkie inne karty - została tylko karta grafiki i karta TV.
Próbowałem w różnych slotach PCI i to wszystko na nic. Nie widzę żadnych
konflikrów sprzetowych. System chodzi na Windows Millenium.

Tą samą kartę włożyłem do innego kompa z Windowsem Xp Pro i zadziałała od
razu.