Awaria MS6309

Autor: Marek Lisiowski (marek_at_iwp.com.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 11:17:04 MET DST

Witam,
Już druga płyta MS6309 odmawia pracy: ciągły restart pod win98, pod dosem
komputer działa normalnie.
Za pierwszym razem wymieniłem każdy komponent kompa z osobna (reinstalowałem
win na nowym dusku), łącznie z bateryjkami na płycie (także bios wymieniłem
na nowszy), dopiero wymiana płyty pozwoliła uruchomić komputer.
Teraz mam dokładnie to samo, ciągły restart pod win i czeka mnie wymiana
kolejnej płyty.
Płyty chodziły ok 2,5 roku bez zarzutu, może ktoś spotkał się już z taką
sytuacją, (niekoniecznie na takiej samej płycie)?
Pozdrowienia,
Marek
Ps. Mam pod opieką jesze 2 takie płyty, jeśli któraś z nich padnie to nigdy
w życiu nie kupię już płyt MSI.