RADEON 9000 I TV-OUT

Autor: w (wielebny_at_vline.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 09:18:49 MET DST

Witam

    Dostałem do testów Radeona i mam problem z wyświetlaniem divx na TV.
Na monitorze film idzie normalnie, a na telewizorze tylko czarna ramka.
Nawet logo startowe od Sound Blastera daje na TV tylko czarną ramkę.
Power DVD, płytę DVD odtwarza normalnie i obraz jest na TV, ale jak tym
samym POWER DVD odtwarzam divx, to już czarna ramka. nawet jakąś grę
zapuściłem i też OK.

Czy ktoś z Państwa wie co trzeba zrobić aby działało?

Pozdrawiam