Autor: Lucass (_usun_to_lucass.home_at_pf.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 00:08:18 MET DST
W wiadomości <3DB71943.3050409_at_mail.bsk.vectranet.pl> Zbigniew Kiszkiel
wyskrobał(a):
> Jeśli nie jesteś w stanie jej rozkręcić i samodzielnie zorientować się
> co się stało, to od razu idź do serwisu, lub kup nową.
Jestem w stanie rozkręcić, gorzej ze zorientowaniem się co jest nie tak. Do
serwisu napewno nie zawiozę, bo nie będę dopłacał do starej drukarki. Prędzej z
kupnem nowej, ale chciałem się zorientować czy nie uda mi się samemu naprawić.
-- _ / | | _ _ __ __ _ ___ ___ | ----> lucass.home_at_pf.pl <---- \ * | |__ | || |/ _|/ _` |(_-<(_-< | # Ludzie w ogole nie mysla, # * \ |____| \_,_|\__|\__,_|/__//__/ | # oni tylko mysla, ze mysla.# /
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:45:22 MET DST