Re: www.sklepwgk.pl -odradzam !! !! !!

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 21:33:35 MET DST

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tomnowik.usun_at_polbox.pl> napisał w wiadomości
> To ja się przyłączę i odradzę sklep www.4max.com.pl - dobre dwa tygodnie
> temu zamówiłem tam parę drobiazgów i zero reakcji

to ja polece dla odmiany polbras za b. dobre ceny i przyzwoita obsluge (2
dni na sprzet). Co prawda pomimo, ze faktura byla na firme a wyraznie
napisalem zeby przywiezli do domu ( i potwierdzilem telefonicznie), to i tak
pacany przyjechali do pracy ale na tle innych sklepow jest calkiem ok.

--
lobo_at_space.pl