Re: www.sklepwgk.pl -odradzam !! !! !!

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 21:04:04 MET DST

In article <ap6qm2$t2o$1_at_news.tpi.pl>, Tomasz Nowicki wrote:
> To ja się przyłączę i odradzę sklep www.4max.com.pl - dobre dwa tygodnie
> temu zamówiłem tam parę drobiazgów i zero reakcji

Ja w ogóle nie rozumiem co jest grane z tymi sklepami. Wysłałem proste
zapytanie do sklepu Lorien (www.lorien-komputery.pl) i cisza, zero odzewu. A
chcę wydać co najmniej 3 tysiące zł (monitor LCD 17"). Jeszcze chwilę
poczekam na odpowiedź, zanim wyrobię sobie opinię o tym sklepie. Wcześniej
zlekceważył mnie monitor.pl. Handlarzom ciągle za dobrze się tutaj wiedzie,
pomimo tzw. "recesji". W końcu gdzieś kupię ten monitor, ale tam, gdzie będą
uprzejmi, konkretnie i szybko odpowiedzą na moje pytania, a przybytki w
rodzaju monitor.pl w przyszłości ominę szerokim łukiem, oraz odpowiednio
"zarekomenduję" wszystkim znajomym.

Paweł