Re: Ktory modem to ma? ....

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 19:33:27 MET DST

"RusH" napisal(la) dnia 2002-10-23 18:07, te oto slowa:

> widzilaes kiedys w polsce taka polke (bosz czemu napisalem przez u
> poprzednio ? :P) z upgrejdnietym softem ?

A czy ja napisalem, ze widzialem CVX-y z nowa wersja _soft-u_ ??.

Tak czy inaczej, mozliwosci _techniczne_ istnieja - wiec Twoje
stwierdzenie, ze w Polsce "nie ma pulek dostepowych v.92 i nigdy nie
bedzie" nie jest poprawne-prawdziwe. ;-)

> jesli tak zrobia to dowala do
> abonamentu z 5zl za 'dodatkowa usluge' :D

A dlaczego mialby zdrozec ? - patrz. przyklad ISDN-ki. :-)

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"