Re: Czy moze ECS?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 18:55:09 MET DST

Slaw <kacper_at_Jan.mat.uni.torun.pl> wrote in

> Witam! Planuje w najblizszym czasie zakup nowej plyty glownej. Kilka
> osob polecilo mi ECS-a K7S5A lub K7S6A. Nie ukrywam, ze nie dysponuje
> duzym zasobem gotowki i byc moze jest to glowne kryterium jakim
> kieruje sie przy wyborze. Komputera uzywam do roznych rzeczy np.
> obrobki grafiki

wywal ta TNT i kup uzywana ATI albo Matroxa , 50zl a obraz nieporownywalny

> i muzyki

chyba zartujesz :) na tym ogryzku ? jak kkolega pisal yamaha nawet , za
darmo sie jakis 'frajer' wymieni na SoundBlasteera :)

>, gier

tych z przed 3 lat tak

>. Plyta ta ma wspolpracowac z ponizsza
> konfiguracja:
>
> -Duron 1300MHz
> -DIMM 256 MB 133MHz

jesli SDram to ustaw na 100MHz pamiec , inaczej bedzie dzialac wolniej niz
powinno :)

> -Segate 80GB Barracuda IV

ok

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P