Re: IBM zamyka fabryke dyskow na Wegrzech

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 18:46:19 MET DST

"Paweł U" wrote:

> servisoweane dyski przychodza z angli
> zapomnij o wymianie chyba ze znasz dobrze sprzedawce

A mi wymienili - 30 Gb DTLA GXP75 na 30 Gb GXP 60 (chyba nawet o takiej
pojemnosci nie bylo na rynku ;))) bez problemu i z 3 letnie gwarancja...

Od poltora roku jest ok - a sprawdzam czasem czy sie jakis bad nie
pojawil... nawet SMART nie marudzi..

Na poprzednim zaraz na pocztku pojawil sie 1 bad.. przez rok nic nie
przybylo ale ze komp nie byl mi przez tydzien potrzebny oddalem do
serwisu dysyk i przyszedl ladnie zapakowany - "nowka" ;)
(sprzedawca dodatkowo dal mi mi dysk zastepczy :)