Re: chlodzenie wodne - recenzja :)

Autor: Japi (utimetic_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 18:06:14 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> napisał w wiadomości
> PS skoro przy zastosowaniu opornika nie slychac wentylatora w zasilaczu,
> nie taniej bylo wyciszyc tez wentylator na procku - w koncu co to za
roznica
> czy w kompie siedza 1 czy 2 wentylatory ?

ale wtedy wentylator w zasilaczu kreci sie naprawde wolno i chlodzi zasilacz
w bardzo malym stopniu, z prockiem by ten trik nie wyszedl, bo temperatura
bylaby za duza, a przeciez nie o to chodzi.... 2 wentylatory = 2 razy wiecej
dB
z odleglosci ok 1metra (bo tyle mam do zasilacza w bezposredniej lini) nie
slysze wiatraka w zasilaczu
jedyne co slysze to dyski twarde