Mpeg (zrobiony na winfast2000) -> divix

Autor: Przemek (przemek_at_vulcan.edu.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 16:18:10 MET DST

Witam
Mam mpega zrobionego przy pomocy softu dolaczonego do karty winfast2000
- kodek Leadtek.. po dlugich poszukiwaniach znalazlem jakis zestaw
kodekow zawierajacy ten kodek i film chodzi mi normalnie w
mediaplayerze... ale virtualdub przy otwieraniu tego pliku zgalsza blad
"mpeg import filter: pack synchronization error" i nie bardzo wiem jakim
program to "przepakowac".. film bez propblemow chodzi w mediapleyerze..
przekompresowac to musze bo pliki filmu zajmuja lacznie 8gb a to tylko
3h kasety video
Przemek