znikajacy cd-rom

Autor: colt (ramadep_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 15:13:31 MET DST

Hi
otoz tak - mam win xp i wczoraj mi bez zadnej przyczyny znikl mi naped cd z
mojego komputera
sprawdzam sobie w menedzerze urzadzen i na ikonce cd mam wykrzykik i mi
ladnie pisze
"System Windows pomyślnie załadował sterownik urządzenia dla tego sprzętu,
ale nie może odnaleźć urządzenia sprzętowego. (Kod 41) "

Ale to urzadzenie jest prawidlowo podlaczone na 100% bo probowalem na innej
tasmie -- wkladalem nagrywrke i tez jej nie widzi -- wiec mam banie
usuwalem ten naped i po ponownym uruchomieniu znajduje cd ale pozniej pisze
to co wyzej