Re: chlodzenie wodne - recenzja :)

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 14:53:41 MET DST

> ROTFL
> A jak Ty schlodzisz peltiera? W opisanym przezemnie przykladzie, peltiera
> uzywa sie do chlodzenia procka, a woda chlodzi peltiera. Poczytaj sobie o
> ogniwie peltiera bo mi wyglada na to, ze czegos nie wiesz ;)

czepiasz sie ;-)

skoro ten zestaw z Allegro taki tani i taki dobry :-> to mozna sobie kupic
2 - jeden do chlodzenia procka, a drugi do chlodzenia peltiera ;-) a jakby
uklad ktory chlodzi peltiera byl za malo wydajny to mozemy dokupic trzeci
zestaw ktory bedzie chlodzil blok, ktory chlodzi blok, ktory chlodzi
peltiera, ktory chlodzi blok, ktory chlodzi procka - a jak to bedzie za malo

ale sie rozbawilem :-)))))))

pozdrawiam