Re: chlodzenie wodne - recenzja :)

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 14:40:39 MET DST

In article <Xns92B0935771BB9silvermango2pl_at_193.110.120.9>, Krzysiek
Szczepanek wrote:

> A mnie naprzyklad cisza kosztowala tyle co sciagniecie speedfana ;)
> IMO te w/c to przerost formy nad trescia mozna duzo taniej miec cicho
> kombinujac z napieciami albo kupic FanMate duzo taniej i sporo kasy
> zostanie, zeby sobie na koniec poprawic sobie akustyke ;}

Ja na wyciszanie komputera poświęciłem kilka długich wieczorów, a i tak
efekt nie jest rewelacyjny, nadal szumi trochę głośniej, niż stary P200 i
boję się już bardziej zwalniać te wiatraki, bo jeszcze coś się zadymi. Nic
już więcej nie wykombinuję z napięciami, obudowy nie wyciszę, bo ją zdjąłem
(ciszej jest bez, bo mogę bardziej spowolnić wentylatory przy tej samej
temperaturze). Za wentylator Titan zapłaciłem 50zł. I tak jakiś wentylator
musi być, więc to chłodzenie to nie jest 108zł, tylko różnica między 108 i
ceną "zwykłego" chłodzenia. 58zł za ciszę, to jest bardzo przystępna cena:)

Paweł