Re: Dysk pracuje bardzo wolno

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 14:09:04 MET DST

"LO" <lukasz12_at_tenbit.pl> wrote in news:ap5dfv$nnf$1_at_news.tpi.pl:

> przedpotop
>>
> a ja widziałem PC CHIPS na LXie. I to kwestia biosu a nie chipsetu. Ba
> sam nawet miałem
> płyte która bez upgrade nie rozpoznawała CPU.

w 'tamtych czasam' (2-3 lata temu) pracowalem w servisie generalnego
dystrybutora PCChips i nie widzialem pcchrupek LX nie rozpoznajacych 300A,
to ze to kwestia biosu to przeciesz oczywiste. Jego problemem rownie dobrze
moze byc nie wlaczone DMA w windize .. jesli to jest PCChips (na ALI
najpredzej - koniec sfiata) to tego DMA nawet wlaczyc nie bedzie mogl
(skopana obsluga).

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P