DVD->DIVX

Autor: D.K. (amidar_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 12:34:57 MET DST

Cze !!!

Ostatnio z ciekawosci zachcialo mi sie sprobowac przekonwertowac film z DVD
na DIVX-a. Niestety mam problemy:

1) Jak zgrac dzwiek w AC-3 i polaczyc go z filmem w divx-ie. Jakimi
programami ?
2) Xmpeg pracowal u mnie cale 7:30 godz i .... cos poszlo nie tak. Wilekosc
pliku wynikowego to 4MB przy bitrate 1317 ? Co sie moglo stac? Korzystalem z
DIVX-a 5.02

Ps. Jeszcze jedno. Nie znalazlem listy ktora bezposrednio dotyczyla by
problemow z konwersja, ale moze cos przeoczylem ?