Re: Czy jest jakiś bug w VT82C686A?

Autor: KED (Krzysztof.Dmytrow_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 10:56:06 MET DST

> Mam podobnie.
> Niecierpliwy jesteś :)

:-))))

> Ta zwieszka (przynajmniej u mnie) trwa ok. 1 do 2 minut i płyta CD "się

O, dobrze wiedzieć :-). Nie pamiętam, ile czasu trzymałem włączony
komputer, jak następowała wspomniana "zwieszka". Będę musiał spróbować.
Dzięki serdeczne.

Ale czy w czasie tych "zwieszek" nie możesz nic robić? Bo u mnie wtedy
komputer nie reaguje na nic - ani mycha, ani klawiatura, nic.

> odtwarza". Bez względu na rodzaj odtwarzacza - fakt, że najgorzej jest w
> WinAmpie, bo wnim te długie przerwy są po każdym utworze, natomiast w
> cdplay.exe (win98) tylko przed pierwzym utworem. Mam płytę gł. na via + 4in1 i
> z różnymi CD-ROM'ami działo się tak samo. U mnie pomaga....... wyłączenie DMA
> dla napędu. Wtedy wszystko OK - ale na razie mam DMA włączone ;).

No właśnie, mam nagrywarkę działającą w trybie PIO-4 i tam na razie raz
próbowałem odpalić CD Audio i nie było zwieszki :-). Jeszcze raz dzięki,
popróbujemy :-).

pozdrwiam
Krzysiek