Re: Tepmeratura Procka

Autor: Miroslaw Szejduk (shango_at_o2.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 11:03:05 MET DST

Juz sobie poradzilem okazalo sie ze w mojej obudowie BIGTOWER Dell'a
nastąpił problem z odprowadzaniem cieplego powietrza z obudowy, troche to
dziwne ale coż wzialem sobie taka rurke o srednicy odpowiadajacej
wentylatorom i tak ja wyprofilowalem ze w odudowie mam takie miejsce na
dodatkowy wentylator (dziura) i ja lekko wyprofilowalem i teraz wentylator
na procka sciaga powietrze chlodne bezposrednio z zewnatrz obudowy a jeszcze
dodatkowo z przodu zapuscilem na 7V drugi wentylator ktory wysysa powietrze
z obudowy i teraz mam okolo 50 stopni.

Pozdrawiam
Mirek