Re: zasilacz "do góry nogami"?

Autor: Mirek (lemmings_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 10:31:49 MET DST

Witam !
Zwróć uwagę, żę na ściance gdzie jest zamontowana jest płytka nie ma otworów
wentylacyjnych
(przeważnie), jeżeli odwrócisz zasilacz to gorące powietrze będzie, może
"zalegać" co z kolei powoduje przegrzewanie. Z drugiej strony wentylator
powinien poradzić sobie z "wyciągiem" gorącego powietrza bez względu na
sposób zamontowania.
Mirek