Re: ECS K7VTA3 (KT333)

Autor: Bazic (bazic_at_koncept-l.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 09:27:33 MET DST

Użytkownik "Rufik" <rufik_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy ktos moze ma stycznosc z ta plyta? Jak ona wypada pod wzgledem
> stabilnosci? Mam teraz K7S5A i chce wymienic na ww.

U mnie z Duronem 800 na Win98SE chodzi spokojnie.(Próbna instalacja W2K też
chodziła spkojowo)
 Bios ACPI działa well :) Mogę go uśpić przyciskiem w ciągu kilku sekund i
po ponownym naciśnięciu wstaje ponownie po kilku następnych.
Pamiętaj tylko że jeżeli się przesiadasz ze starszej płyty to jednak
powinieneś przeinstaować windę.
Ja miałem kłopoty przy przesiadce z ECS K7VZA na tę. W starej nie miałem
włączonego ACPI. Jak włożyłem tę - z wyłączonym ACPI - wszystko chodziło ok.
Ale jak ACPI włączyłem - zaczęły dziać się szopki. Myślałem nawet, że płyta
jest uszkodzona: nie wyłączał się, explorer potrafił się powiesić w dziwnych
nieoczekiwanych momentach...
Ale po reinstalacji - jak ręką odjął.
Polecam.

cu