Prośba o pomoc

Autor: Jastrząb (trutta55_at_gazeta.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 09:31:45 MET DST

Witam forumowiczów :)

Mam problem z szybkością dostępu do informacji w Internecie. Jestem
podłączony do LAN i korzystam z karty sieciowej 3COM (OfficeConnect) pod
WindowsXP. O wiele starszy komputer stojący obok kilkukrotnie szybciej
otwiera te same strony niż mój. Konfiguracja ustawień przeglądarki i
parametrów połączenia sieci jest identyczna, brak jest również konfliktów
sprzętowych w moim komputerze. Sterowniki do karty sieciowej zainstalowały
się z bibliotek XP przy instalacji systemu i nie dają się aktualizować na
nowe ściągnięte ze strony 3COM. Próbowałem wkładać inne karty sieciowe 3COM
ale nie chcą się instalować ze sterowników ściągniętych od producenta
(dlaczego, jak sobie z tym poradzić i czy moze być to kwestia autoryzacji
oprogramowania pod XP?).
Czy ktoś z Was miał takie problemy i jak z nich wybrnął.
Pozdrawiam Jastrząb