Re: Siła Codegena 350W !

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 00:53:39 MET DST

> chciały pouciekać z właściwych sobie pozycji (zwłaszcza 1.5 i 3.3V) :(
to niedobrze.no ale zawsze lepszy od zasranego codegena co mi juz od nowego
elektrolity puste w nim sprzedali !! na szczescie robie w rtv sporo i odrazu
go rozebralem bo ciagnie sporo i sie okazalo ze juz byly nadpalone dwa
rezystory i jeden elektrolit napuchniety! a zasilacz chodzil miesiac! co
ciekawe w drugiej obudowie (identyczna kupiona w tym samym sklepie) chodzi
tez niby codegen ale o wiele ladniej zrobiony i juz o innej konstrukcji!! i
w tym kondensatory byly oki ale tez wymienilem na swoje bo do tych smieci
(orginalnych typu towa albo jeszcze co) nie mam zaufniecia:).
7
wojtek