Re: 100% zużycia procka

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 00:11:42 MET DST

Martinez wrote:
> Właśnie chodzi o kopiowanie i nie wiem jak i gdzie włączyć dma.

Ja bym zrobił `hdparm -d 1 /dev/hd?', gdzie ? to na ogół a, ale ty możesz
mieć inny system operacyjny, gdzie się to nastawia przez np. Control
Panel/System/ - dalej poszukaj dysku i jego właściwości i tam ustaw.
Tylko, że jeśli DMA jest wyłączone nie bez powodu (co się rzadko, ale
zdarza przy kiepskim sprzęcie) to się nie upieraj przy tym ustawieniu.

--
Pozdrówka,
        Artur