Re: Jaka myszka bezprzewodowa?

Autor: Tofer (tofer_at_tatanka.ask.net.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 23:41:15 MET DST

Urzywam optycznej A4 tech no i spoko dziala w sumie nie wiem jak media tech
bo nic tej firmy nie uzywam ale tez chyba powinno byc ok :)) wiec opoj i
przekonasz sie w praniu bo ktos ci powie ze jest zajeb... a tobie sie nie
bedzie podobac wiec jak ci sie podoba to kup napewno bedzie dzialac :)
Użytkownik kula <cookiem_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Xns92AFE41169221cookiemo2pl_at_127.0.0.1...