nagrywarka TEAC, power calibration error

Autor: Sebastian Pawlowski (pawlowskis_at_o2.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 21:52:03 MET DST

Hey
Witam wszystkich grupowiczow

Mam problem z moja nagrywarka TEAC-516EB ...
Mianowicie programik NERO 5.5.4.0 podczas proby rozpoczecia nagrania
plytki wyrzuca mi komunikat "power calibration error" i oczywiscie
plytki nie nagrywa ..
komunikat nie pojawia sie od razu lecz po jakichs 2 minutach walki i
prob nagrywarki ...
czasem nagrywara powalczy. powalczy i jednak nagra plytke lecz konczy
sie to na bledach w nagrywaniu ... przez co plytka nadaje sie tylko na
tapete (choc czesc danych jest OK) :(
nagrywarka ma niecaly rok i chyba jej laserek nie powinien jeszcze
wyzionac ducha ... ?

moze ktos mial podobny problem lub zna rozwiazanie ?

pozdrawiam i z gory dziekuje

Sebastian Pawlowski