Re: ATHLON kontra Celeron

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 21:47:48 MET DST

Rafał 'R4v' Błachnio wrote:

> No i fajnie, ale to jest nieco inny Celeron. Wykastrowany i na
> tragicznym jadrze Wilamette. Ja juz wole mojego Durona 1.3 niz to cudo z
> Intela.

Też bym wolał :-) Jądro Wiliamette dla tego kodu testowałem tylko raz (bo
nikt tego raczej nie kupuje do obliczeń czegoś, i nie mam gdzie się
pobawić :-) ) i w tym patologicznym przypadku zachowywało się całkiem
przyzwoicie i nie zdziwiłbym się, jakby nie było większych różniec między
wersją pokastrowaną i niepokastrowaną, podobnie jak nie było w przypadku
Coppermine.

Większość programów jednak umie w miarę efektywnie korzystać z cache
dlatego od jakiegoś czasu preferuję AMD :), choć mam celerona, i będę go
miał jeszcze chyba czas jakiś, bo uwidziało mi się że wymieniać procka mi
się nie kce jeśli nie dostanę więcej niż 3-krotny przyrost wydajności, po
czym poznać, że nie jestem fanem gier FPP ;-)

--
Pozdrówka,
        Artur