BIOS karty dzwiekowej

Autor: Marcin (mardu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 20:54:30 MET DST

Czesc
Nie wiem czy to najlepsza grupa dla tego postu, ale zaryzykuje.
Mam nastepujacy problem: we wlasciwosciach roznych rzeczy od karty
dzwiekowej(AWE64 midi waveable, AWE64 16-bit audio, joystick) w menadzerze
urzadzen czytam co nastepuje.
Stan urzadzenia:"Urzadzenie nie dziala poprawnie, poniewaz BIOS w urzadzeniu
zglasza niepoprawne zasoby dla urzadzenia. (Code 9)" oraz "skontaktuj sie z
producentem komputera w celu dostarczenia zaktualizowanej wersji BIOS-u".
Oczywiscie dzwiek w komputerze padl calkowicie.
Jak sie zabrac do rozwiazywania tego problemu?

PS. Jak sie pewnie domyslacie "skontaktuj sie" nie jestem w stanie wykonac
;-)

pzdr
Marcin