Sieć bezprzewodowa

Autor: WR (kurna31_at_wp.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 20:43:27 MET DST

Napisz co wiesz na temat sieci bezprzewodowej, chodzi o to, ze chcę z
jednego kompa (w ktorym mamSDI) wysłać internet do drugiego komputera.
Wysłać -chodzi mi o jakies urzadzienia (niewiem, karty radiowe...) które
wysyłało by z tego pierwszego kompa internet do drugiego. Koszty mi
obojętne. Przydałyby sie jakies konkretne informacje na temat takich
urzadzen, dokladniejszy opis jak co gdzie do czego trzeba podlaczyc.
bardzomi zalezy na sieci bezprzewodowej, poniewaz po pierwsze nie bede
wiercil, po drugie bede mógł przenosic kompa z pokoju do pokoju i non stop
bede mial SDI. Chyba zrozumiale napisałem co?! jesli nie, to odpisz a ja
postaram sie jasniej