Re: DFI AK 74-EC

Autor: Lechu (lechn_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 19:30:10 MET DST

Dnia 02-10-20 00:06, Użytkownik Jerzy Wawrzyniak napisał:
> Użytkownik "Lechu" <lechn_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Niestety i dobrze część informacji DFI jest nieprawdziwa. Moja DFI AK74EC
> już od kilku godzin kontoluje Durona 1300,
>
> --
> Jerzy Wawrzyniak
> Jerzy Wawrzyniak_at_klub.chip.pl

Witam wszystkich
No i poszlo. Pisze wlasnie ten posta na komputerze wyposazonym w Durona
1200 zainstaowanego na AK-74SC. Ciekawostka: procesor wykrywany jest
jako Athlon 1200. Smiga to wszystko bez najmniejszych problemow. Dla
pewnosci zaktualizowal BIOS do najnowszej dostepnej wersji.

Pozdrawiam
Lechu