Re: cholera komp sie startuje ale bez monitora ?!!!

Autor: Pawel_sm (Pawel_sm_at_poczta.onetNOSPAM.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 18:09:46 MET DST

> Co jakis czas (raz na kilka) wlaczam komputer, dyski zaczynaja stukac,
> swieci sie dioda HDD przez chwilke i ..... tak k...do....zaj.... :)
Wsycko
> stoi w miejscu.
> Aha, monitor dziala w 100% sprawny i dobrze podlaczony.

Mialem identyczny problem jak mi sie spalil zasilacz w starym
kompie 200MMX.

Kupilem nowa obudowe ATX (plyta gl. miala ATX i AT)
Ale u mnie za zadnym razem nie startowal
W koncu odkrylem ze mu przywalic reka w obudowe to zacznie
dzialac.
Teraz tylko od czasu do czasu wymaga uzycia sily :-)

Pozdrawiam