kontroler RAID Promise ,a Windows XP

Autor: mareK (momo102_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 17:23:37 MET DST

Mam płyte asus a7v133 z wbudowanym kontrolerem RAID Promise.Zainstalowałem
windows XP,niby chodzi, ale przy każdym uruchomieniu wyświetla komunikat,
sterownik jest nie odpowiedni
do XP i mam zainstalowac właściwy ze strony Promise.Do XP i mojego
kontrolera fasttrack 100
są tam trzy sztuki, ale przy próbie instalacji najpierw pisze ,że brak
podpisu Windows XP,daje instaluj mimo wszystko,przerywa w połowie i pisze żę
sterownik jest nieodpowiedni i nie będzie działał i przerywa
instalacje.Chciałem uaktualnić BIOS RAID-u ,ale program ze strony Promise
wypisuje,
że BIOS RAID-u jest jest razem z BIOS płyty. Uaktualniłem BIOS płyty do
najnowszego 1009,
efekt bez zmian,ciągle przy włączaniu mam komunikat sterownik zły, wykryto
nowe urządzenie RAID zainstaluj sterownik itd...Może ktoś poradzi co zrobić.
Pzdr

mareK