Re: Historia świata - tak dla rozrywki :-)

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 16:52:59 MET DST

Użytkownik "Lucass" napisał:

> 1. NTG

Wiem, ale wyraźnie zaznaczyłem, że to dla rozrywki, bo ostatnio
straszne nudy na grupie. Ciągle tylko te same tematy wałkowane od
miesięcy (a może nawet paru lat).

> 2. Nie wysyłaj długich Off-Topiców

Lepszy długi Off-Topic, niż odpowiedź w stylu: "zgadzam się z
przedmówcą" zawierająca 10 KB cytowanego tekstu.

> 3. Jak już musisz to dopisz przynajmniej
> w temacie [OT]

Wiem, wiem... tym razem nie pomyślałem, sorki.

> 4. Przeczytaj netykietę

Czytałem siakieś 7 lat temu. Co parę miesięcy zerkam na aktualizacje.
Może coś przeoczyłem faktycznie.

> 5. To jest już stare i podejrzewam, że
> większość grupowiczów to zna.

Ech, sztywniak z ciebie. Większość tematów poruszanych na tej grupie
też już jest stara i dawno poruszana. Po co więc w ogóle grupę
tworzyć?

Pozdrawiam,
Sniper