Re: hdd 30GB

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 16:30:41 MET DST

BardocK wrote:

> nie tylko ja, znajomi tez

No prosze, a w miare rozwoju dyskuji dojdzie sasiad i sasiadka...

> akurat

Nie musisz werzyc...

> masz sklep?,

NIe mam uslugi informatyczne i handluje czesciami uzywanymi.

> czy miales jakiegos samsunga ktory padl,

Wlasnego nie. Ale widzalem nie jednego...

> nie twierdze ze zaden samsung nigdy nie padnie tylko, ze jest
> najmniejsze prawdopodobienstwo

Akurat jest odwroynie :/ Wszystkie uzadzenia Samsunga z mechanicznymi czescami
od lata charakteryzuja sie slaba zywotnoscia. Ciekawe jest to, ze najczesciej
padaja albo zaraz na poczatku albo krotko po uplywie gwarancji :P
Za to monitory oraz pamieci samsung robi dobrej jakosci.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity