Re: OBUDOWA pod ATHLONA XP

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 16:23:37 MET DST

Michał M. wrote:

> No dobra, trochę przesadziłem. Ale znajdź mi jakąś obudowę (+zasilacz
> oczywiście) do 150zł która będzie lepsza od Codegena?

OD biedy mozna opisac ModeCom ladne calkiem solidne budy, poprawnie
wykonane, nie ma problemu z wyginaniem sie blach czy kaleczeniem paluchow o
ostre krawedzie. Jesli chodzi o zasilacze to maja chyba zasilacze Fell
czy jakos tak i to taka sama klasa co Codegen. Zreszta wszystkie obudowy w
tej cenie to taka sama jakosc zasilacza. Codegena wyroznia sie tylko tym,
ze jest go pelno w sklepach oraz jest pelno roznych modeli i jest calkiem
nie brzydki ;)

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity