Re: Czy warto GF4 ???

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 15:40:02 MET DST

Cześć,

> Poprostu na mocniejszym procku wzrasta także minimalna ilośc fps a ona
> własnie jest podstawą tzw. płynnosci ... .

Zależy jaka gra i jaki poziom tego minimum ... większość będzie działać i
przy mniejszym procku z poziomem > progu płynności ... nawet jeśli (nie
zawsze) będzie rosło też minimum to już bez wpływu na zachowanie w grze ...

> Różnica jest ... bo jesli na słabiutki procka spada Ci minimalna ilosc fps
> np. do 15 a na mocnym procku do 30 to myślę że odrazu odczujesz różnicę
:-)

A jeśli minimum nie siądzie lub "siądzie" z 50 na 30 to nie odczujesz :-) Ja
bym nie generalizował ...

> /// Kaszpir ///

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."