Dysk pracuje bardzo wolno

Autor: GrubyMisio (grubymisio_at_tlen.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 15:27:01 MET DST

Wymieniłem uszkodzoną płytę główną AT (procesor Celeron 300A - slot) na inną
kupioną w komisie. W płycie , którą zakupiłem pracował
przedtem procesor 266. Zmieniłem mnożnik z 4 na 4,5 . Płyta odpala ,
pokazuje procesor "unknown 300MHz". Wszystko jest niby OK poza tym, że dysk
(Seagate 10 GB) pracuje bardzo wolno, sprawdzanie dysku scandiskiem trwa
bardzo długo. Instalowanie czegokolwiek również trwa wieki. Co to może być.
Czy winny jest procesor (źle współpracuje z tą płytą), czy może płyta jest
uszkodzona. Dysk twardy jest na pewno OK.

G.M.