Re: Czy jest jaki¶ bug w VT82C686A?

Autor: KED (Krzysztof.Dmytrow_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 13:24:26 MET DST

> albo to wina zanieczyszczonego krzemu ....

:-))))

> nie no spoko moze najpier spróbuj odpowiednie sterowniki i ustaw przerwania
> prawidlowo co .....

Sterowniki VIA 4in1 mam zainstalowane od dawna. To samo się działo jak
miałem Win98, tak samo jest teraz pod 2k. Nie ma żadnych konfliktów
przerwań - generalnie wszystko jest skonfigurowane prawidłowo -
sprawdzałem wielokrotnie. Używam też kodeka dĽwięku AC'97. Słyszałem, że
ponoć on jest sprawc± wielu problemów, ale nie mogę tego potwierdzić,
dlatego się pytam...

pozdrawiam
Krzysiek