system rusza z odswiezaniem 60Hz (w2k, radeon 8500)

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 11:57:04 MET DST

jest taki barrrdzo wnerwiajacy prroblem:

  kiedy odpalam komputer, a monitor jest calkiem wylaczony (nie mruga
lampka/standby), to system nie wykrywa monitora i rusza z koszmarnym
odswiezaniem 60Hz (!). kiedy potem wlaczam monitor to mi galy
wypadaja.
w menedzerze urzadzen mam wtedy wykrzyknik na zoltym tle w dziale "+
monitory" (jest tam "standardowy monitor" ktory zostal nie wiadomo jak
wykryty). a wiec musze kliknac "skanuj w poszukiwaniu zmian sprzetu" i
dopiero wtedy mam moj monitor (..grr) i odswiezanie.

[ a wszystkie te uciechy pod Winda pl 2k/sp3 z ATI radeonem 8500,
samsungiem 959nf i plyta drv5 solteka ]

powiedzcie, czy to te nowe drajwy do radeona (catalyst 2.3) sa winne,
czy tez moge to gdzies (?) ustawic / zablokowac wykrywanie monitora
przy kazdym starcie?

dzieki,
pozdrowienia,

---
aRti
PS poprzednio (na starszych drajwach) tego problemu nie bylo, ale tez
sporo namieszalem w systemie, takze nie wiem kto winny.