AVerMedia Studio

Autor: Alicja Dys (ala_at_millionzillion.com.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 11:19:46 MET DST

Mam problem: przeinstalowałam system i chciałam zainstalować oprogramowanie
do karty tv. I tu - niespodzianka - poproszono mnie o "product key", który
rzekomo miał się znajdować w instrukcji obsługi.
Nie mam żadnej instrukcji, chociaż produkt był kupowany w sklepie. Być może
numer był na opakowaniu, którego również już nie posiadam. Czy ktoś wie jak
to obejść?