Re: Który monitor kupić: NEC 700+ czy Samsung 755DFX ?

Autor: Stev (stev_at_go2.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 09:09:39 MET DST

> Dla mnie tez sprawa nie jest jasna, mam tego Samsunga i jestem bardzo
> zadowlony. Kolory, geometria, ostrosc, wszystko OK, oczywiscie w tej
klasie
> cenowej.
> No i nie ma tych Trinitronowych drucikow.

Na zakonczenie dodam, ze b wazne jest jaka sie ma karte graficzna. ( ameryki
nie odkrylem :) )
Mam 755DF i powiem, ze majac tnt2 (viper770) bylem BARDZO zawiedziony
jakoscia wyswietlanego 2D - natomiast teraz przy kyro2 herculesa just duzo
lepiej.
Po raz 2 chyba jednak nie kupilbym tego modelu a zastanowil sie nad 795 lub
wlasnie NEC-em ( chociaz NEC-a poza sklepem nie widzialem w akcji).
Natomiast obraz z wiekszosci soniakow ( widzialem duza ilosc g200 ale na
kartach m64 lub slabych ATI) wg mnie jest slabszy niz mojego 755 na starej
tnt2.