Re: walki drukarki ??

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 09:07:07 MET DST

> mam problem z drukarką atr. HP - mianowiscie wałki gumowe pobierające
parier
> z podajnika leeko chyba "zmurszały" i pełnią juz swojej f-cji..
>
> moze wiecie czym przeczyścic / zregenerowac tą gumę ??

Witam
1. Wymienić :-)
2. wymontować i do gorącej wody - nie może dotykać ścianek naczynia (choć w
tym stanie mała szansa na powodzenie, zwłaszcza że modele od HP500 w górę
miały już inną gumę-mniej odporną na temperaturę)
3. Zetrzeć wierzchnią warstwę sparciałej gumy np papierem ściernym.
4. Potraktować czoło wałka sidoluxem (tym do wykładzin) - powstaje cienka
warstwa która ładnie się przyczepia do papieru (oczywiście wcześniej umyć
wałki i zetrzeć)
5. Nie mam doświadczeń jeżeli chodzi o powlekanie wałka cienką warstwą
silikonu - podobno też daje niezłe efekty.Nie sprawdziłem - nie biorę
odpowiedzialności za skutki.

Powodzenia. Reksio.
P.S. daj znać jak poszło...