Re: rzutniki multimedialne

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 08:22:18 MET DST

Użytkownik "Seander" <obliczenia_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Firma, w ktorej pracuje zamierza zakupic rzutnik (projektor) multimedialny
> cenie do 20 tyś. PLN. Ponieważ na tym nie znam się absolutnie zwracam się
> uprzejmą prośbą do grupowiczów o radę:
> 1) na jakie parametry takiego sprzetu zwracac przede wszyskim uwage
> 2) jaki konkretnie sprzet Koledzy/Koleżanki by polecali.
> Z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam
> Pawel

Nasza instytucja posiada od 2-3 lat NEC'a i sprawuje sie swietnie, bardzo
dobra jakosc obrazu i pelna regulacja w tym beczki i znieksztalcenia
trapezowe gdy rzutnik wyswietla pod katem i obraz z jednej stronie jest
zwezony jedyna wada to drogie lampy koszt ok 1800 zl ale nam nie zdazylo sie
jeszcze wymieniac. Pewnie wiekszosc rzutnikow ma teraz ta funkcje ale ja bym
proponowal cos markowego zeby nie bylo niespodzianek w czasie waznych
prezentacji. Zwroc uwage na moc luminescencji tak aby rzutnik wyswietlal
poprawnie obraz nawet w jasnych nie zaciemnionych pomieszczeniach im
mocniejszy tym lepiej. Nasz jest wystarczajacy ale jednak w letnie
naslonecznione dni przydal by sie lepszy.