Modem ISDN

Autor: Wujek (kmay_at_wp.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 08:08:41 MET DST

Mój brat montuje sobie właśnie ISDN i zwrócił sie do mnie z prośbą o radę:
Jaki (tani) modem ISDN? Ja się na tym nie znam ale może ktoś z Was mi pomoże
mu coś znaleźć. Szukałem na Allegro i znalazłem kilka:
-Karta FRITZ!Card PCI (dodawana w promocji przez TP SA)
-ISDN PCI Siemens I-view (+ videokonferencje) -bez telefonu i kamery.

A może ktoś mi napisze na co zwrócić uwagę przy zakupie modemu ISDN.

Komputer P166 MMX 64 MB RAM
Win 98 SE

Dzięki
Wujek